Presentació

La finalitat del Club és fomentar la pràctica de l'esport del BTT a les Valls d'Àneu i donar a coneixer els racons i el camins de les nostres valls.

Per això, s'ha creat aquest bloc on s'anunciarà el calendari de sortides i les incidències.

Les sortides son obertes a tothom que tingui ganes de pedalar, no importa el nivell, ens reagruparem a llocs previstos prèviament perque tothom pugui anar al seu ritme.

Els menors de 18 anys han d'estar federats en ciclisme

Animeu-vos.

dijous, 21 de juliol del 2011

Sortida 23 de juliol - Esterri - estaís - Jou- Ref. Pla de la Font - Pas del Coro - Esterri

Se'ns acaba el territori i hem de tornar a repetir sortides. Tornarem al Refugi Pla de la Font.

Per variar aquest cop pujarem per la pista del bosc d'Esterri (l'altre cop ho vam fer de baixada)

La pujada serà per carretera direcció Espot, pujarem cap a Estaís i d'aqui agafarem un tram de camí fins a Cap Seré. Continuarem per carretera fins Jou, i desprès tota la pujada del bosc d'Esterri, llarga , molt llarga.

Intentarem arribar al refugi del Pla de la Font, però si ho veeiem fotut tenim 2 escapatories per escursar el recorregut.

Seguirem per la pista del Tésol de Son fins el pas del Coro, i d'aquí ja tot baixada per camins fins Valencia i Esterri.

SORTIDA A LES 8H. DE LA BOTIGA ESI ERRI BIKES.