Presentació

La finalitat del Club és fomentar la pràctica de l'esport del BTT a les Valls d'Àneu i donar a coneixer els racons i el camins de les nostres valls.

Per això, s'ha creat aquest bloc on s'anunciarà el calendari de sortides i les incidències.

Les sortides son obertes a tothom que tingui ganes de pedalar, no importa el nivell, ens reagruparem a llocs previstos prèviament perque tothom pugui anar al seu ritme.

Els menors de 18 anys han d'estar federats en ciclisme

Animeu-vos.

divendres, 8 de juliol del 2011

Sortida 10 de juliol- Esterri - Son - Calvari - Refugi Gerdar - Sorpe - Esterri

Aquest cap de setmana se'ns acumula la feina. Dissabte a la nit la Pedalada nocturna d'Esterri i el diumenge la sortida programada.

Repetim una de les rutes ja fetes aquest any, una de facileta, per si algun valent dels que surt a la nit vol empalmar amb la del matí...

Farem la ruta 4 del Centre BTT Valls d'Aneu,

És una sortida ja bastant clàssica, i sens dubte una de les més boniques que tenim tan per la qualitat del traçat com pel paisatge. Pujarem a Son per carretera, i agafarem el camí del Calvari direcció a la Mata de València. Desprès creuarem tota la Mata per la pista forestal, fins al final, primer amb una pujada forta, i desprès més suau.

Al final de la pista prenem el camí que baixa cap al refugi del Gerdar, aqui seguint la normativa del Parc haurem d'anar a peu.

Al Gerdar agafem carretera fins a Sorpe, i d'aqui pel camí vell cap a València i pel camí de Sant Antoni fins a Esterri.

Distància total: 27,5 km. Cota màxima 1.638 m. Desnivell +: 870 m. Temps aproximat 2h 45'