Presentació

La finalitat del Club és fomentar la pràctica de l'esport del BTT a les Valls d'Àneu i donar a coneixer els racons i el camins de les nostres valls.

Per això, s'ha creat aquest bloc on s'anunciarà el calendari de sortides i les incidències.

Les sortides son obertes a tothom que tingui ganes de pedalar, no importa el nivell, ens reagruparem a llocs previstos prèviament perque tothom pugui anar al seu ritme.

Els menors de 18 anys han d'estar federats en ciclisme

Animeu-vos.

dilluns, 9 de maig del 2011

Crònica sortida 8 de maig- Esterri - Port de Salau

Dresprès d'un dissabte amb plutja tot el dia, avui ens mereixiem un dia de sol, i així ha estat, a primera hora estava hi havia molts núvols baixos, però ja es veia que quedaria el cel ras.

Avui hem fet la sortida 7, sembla que aquest, ara per ara, és la mitja de pedalaires dels diumenge. Els clàssics Dani, David, Jordi, José Antonio, Ramon, Jesús, i avui per primer cop s'ha afegit l'Eva que era dels que anava al 2on. torn (nomès ens queda que vingui Robert).

S'ha quedat un dia fabulós i un paisatge fantàstic, i si no mireu el riu d'Ârreu...

Ja abans de sortir hem decidit de tornar abans i no podriem donar la volta prevista.

El més destacable és com està millorant el pilot, s'ha pujat molt depressa, i ara les parades de reagrupament que abans eren de 10 min. ara son de 2-3 min. 50' a Alós i 1h 30' a Perosa, un molt bon temps per un grup tan nombrós i fent paradetes.

Parada a Alós i continuem cap a Perosa, el riu Noguera Pallaresa baixava espectacular.

David fent una cursa amb una equa,

A partir del Fornet comença la pista, amb la plutja d'ahir i les roderes que s'han  fet durant l'hivern, estava una mica tobeta, però s'hi rodava bastant be.

A Perosa reagrupament i hi ha una mica de dubtes on anar. Anem molt be de temps, però al Port de Salau no dona temps d'arribar, hi ha la proposta de seguir la pista de Clavera, menys dura que la de Salau, però finalment s'imposa el pujar per la pista de Salau i donar mitja volta a les 10:45.

La primera rampa de la pista és duríssima, n'hi ha que posen peu a terra..

Menys mal que aquest tram tan dur és curt, desprès la pujada és molt soportable.

Atravessem diversos barrancs avui carregats d'aigua.

Finalment l'hora que ens haviem marcat per girar és a la cota 1850 m.  (falta 200 m. d'alçada per arribar al Port de Salau) i a uns 300 m. de la fi de la pista. El proper cop ja hi arribarem...

La tornada amb poca història, molt ràpida 1 h 15', cap ensurt, el primer tram de baixada forta fins a Perosa, fent alguna variació. I de Perosa cap a baix, pedalant fort, vigilant amb les roderes i embrutant-nos de fang fins les orelles, menys el David que continua amb les wambes blanques com una patena... .

Hem rodat 53 km. un Desnivell+ 995 m. i un temps total de 3h 40'.

Parte de guerra

Caigudes: 0
Avaries: 0
Punxades: 0

1. Molt be, cróniques, com sempre.jjaja
    Bona sortida, ja ho has dit bé ja arribarem.
    El grupet del dissabte comença a deixar-se veure el diumenge , cojonut, solsament queda el mismissim Robert. Jo pensaba que las wambes del David les tindria que portar a la bugaderia i ostia van quedar noves.jajjajajjaaj.
    Bueno per lo demes molt bon dia de bici.
    Aquet diumenge, jo puntxaré, perque el Carl Lewis del meu fill té una cursa popular a Sort i el xaval s´ha apuntat.