Presentació

La finalitat del Club és fomentar la pràctica de l'esport del BTT a les Valls d'Àneu i donar a coneixer els racons i el camins de les nostres valls.

Per això, s'ha creat aquest bloc on s'anunciarà el calendari de sortides i les incidències.

Les sortides son obertes a tothom que tingui ganes de pedalar, no importa el nivell, ens reagruparem a llocs previstos prèviament perque tothom pugui anar al seu ritme.

Els menors de 18 anys han d'estar federats en ciclisme

Animeu-vos.

diumenge, 22 de maig del 2011

Crónica sortida dia 22 de Maig Esterri-MontCaubo-Esterri

L´etapa del Caubo va estar marcada pel dia anterior, dia de reflexió, que algú del club va aprofitar per reflexionar sobre la pujada del dia següent , i només es van presentar 4 pedalaires a puesto.
José Luis, José Antonio, Angels i Dani, novament un membre femení, siguin benvingudes. Durant la pujadeta fins a Unarre vam fer la xarrada, escalfant motors.

José Luis  i Angels, arribaren més tard, fent la broma amb José Luis que fot preguntes curtes de llarga resposta en mig de la pujada, per ofegar al company de turno.

Al trencall amb la pista de pujada al Caubo, José Luis gira cua cap a Berrós, requerit pels seus compromisos, i el tres restants afrontem la llarga pujada. Ràpidament cadascun agafa el seu ritme, ens reagrupem al trencall cap a Campirme i finalment pujem el darrer tram xarrant fins al pic a 2300mtrs.

Foto de rigor i una panoràmica impresionant de tot el Pallars, fent cadascun el nostre mirador propi dels punts que reconeixem en l´horitzó. Aprofitem per fer una barreta i txeca posada i cap a abaix, amb una mica de fresca i alguna gotejada fins la cruïlla de Campirme.

Nota curiosa, a la baixada buscant el corriol, trobem una neteja de arbres que justament els han deixat tapant tot el camí, fen-se molt dificil trobar la baixada correcta. Igualment el troços nets son molt técnics i en algunes parts molt tancats per la brossa. Acabem esgarrapats i amb alguna caiguda.
De nou a la pista de pujada acabem el descens, amb una petita caiguda sense gran importancia.

Decidim baixar per la carretera, perque s´han fet casi 4 hores de sortida i els compromisos apreten. L´etapa ha sigut molt complerta i com sempre en el nostre perfil  de la vall ,on tens una gran pujada i una gran baixada. Per lo demes un gran dia de BTT, on podem dir que ja es una de les grans etapes del calendari, i on torno a convidar a tothom a unir-se a aquestes sortides, que encara que el desnivell és considerable, avui tothom a pujat al seu ritme. O sigui, animeu-vos.