Presentació

La finalitat del Club és fomentar la pràctica de l'esport del BTT a les Valls d'Àneu i donar a coneixer els racons i el camins de les nostres valls.

Per això, s'ha creat aquest bloc on s'anunciarà el calendari de sortides i les incidències.

Les sortides son obertes a tothom que tingui ganes de pedalar, no importa el nivell, ens reagruparem a llocs previstos prèviament perque tothom pugui anar al seu ritme.

Els menors de 18 anys han d'estar federats en ciclisme

Animeu-vos.

dijous, 28 d’abril del 2011

Sortida 1 de maig - Esterri - Son - Calvari - La Mata - Gerdar - Sorpe - Esterri

Com ja us vam dir aquest diumenge proposem un canvi sobre el calendari oficial. Farem la ruta 4 del Centre BTT Valls d'Aneu, per tal de fer una ruta més curta per que qui hagi d'anar a encendre el foc a Sta. Maria, no tingui problemes.

És una sortida ja bastant clàssica, i sens dubte una de les més boniques que tenim tan per la qualitat del traçat com pel paisatge. Pujarem a Son per carretera, i agafarem el camí del Calvari direcció a la Mata de València. Desprès creuarem tota la Mata per la pista forestal, fins al final, primer amb una pujada forta, i desprès més suau.

Al final de la pista prenem el camí que baixa cap al refugi del Gerdar, aqui seguint la normativa del Parc haurem d'anar a peu.

Al Gerdar agafem carretera fins a Sorpe, i d'aqui pel camí vell cap a València i pel camí de Sant Antoni fins a Esterri.

Distància total: 25 km. Cota màxima 1.638 m. Desnivell +: 850 m.  Temps aproximat 2h 30'

HORA DE SORTIDA A LES 8:00 h de la Botiga ESI ERRI bikes

1. Anim Artur.¡¡¡¡¡¡¡
    Avui per fi he trobat el camì de Cervi fins Unarre, molt xulo. També he trobat un pedalaire perdut que venie d'Escobedo.BTT 30.
    Ha veure s'hi podem arribar al café de Santa Maria.