Presentació

La finalitat del Club és fomentar la pràctica de l'esport del BTT a les Valls d'Àneu i donar a coneixer els racons i el camins de les nostres valls.

Per això, s'ha creat aquest bloc on s'anunciarà el calendari de sortides i les incidències.

Les sortides son obertes a tothom que tingui ganes de pedalar, no importa el nivell, ens reagruparem a llocs previstos prèviament perque tothom pugui anar al seu ritme.

Els menors de 18 anys han d'estar federats en ciclisme

Animeu-vos.

diumenge, 3 d’abril del 2011

Crònica sortida 3 d'abril. Son - Estaís - Fontanilles

Avui ja s'ha començat a notar que ja ve el bon temps, ja estem farts d'esquí, i volem agafar la bici, avui hem sortit 7¡¡¡¡: José Antonio, Tol, Ramon, Antoni, Marc, Dani i Jesús. Comença a ser impactant el pilot...

Pujada cap a Valencia, tranquil.lament, acalentant i discutint la jugada, que si tinc agulletes, que és el 1er dia que surto, que si estic costipat, que si vai sortir ahir a la nit ... lamentacions¡

La pujada continua cap a Son també per carretera fins la pista de la Mata.

Fem un tram de la pista de la Mata per agafar el camí del Calvari direcció Son, de tant en quan reagrupament de la tropa.

El camí del Calvari direcció Son és més dur, hi ha trams que ens fan desmontar de la bici, però val la pena

El tram Son, Jou fins a Capseré per carretera i pista reposant de la forta pujada que ja hem fet

I comença la 2a trampa del dia, agafem el GR cap a Estaís, on en alguns trams hem de tornar a espentejar la bici. Això és anr en bici?

Peró val la pena per les vistes

Les autoritats d'Esterri estan en forma¡

Com es pot veure ere un país de cabres, i no venia Pepe¡.

Arribem a Estaís i ara ja tot baixada fins a la Font de les Fontanilles (Escaló) pel camí Reial.

I tornada per carretera fins a Esterri, amb el pilot molt molt estirat. Ningú ha comentat d'anar cap a Escalarre perque la pallissa ja era prou important.

35 km de recorregut, 850 m. de desnivell positiu . 3h 30 min.

Incidències:

- Un salt pel davant de la bici, ha arribat a casa pedalant, contusions lleus, però demà segur que algo li farà mal.
 - Una lumbalgia. Ha arribat en bici a casa, però directe al metge i 2 xutes.
 - Una enganxada de cadens
 - Un punxasso
 - Dos que han arribat amb la roda punxada a Esterri però sense haver de canviar la càmara...

La sortida ha estat dura, i una mica accidentada però ha valgut la pena. La setmana vinent la sortida proposada és més rodadora, sense tantes trampes.

1. Molt xula la crónica i les fotos, molt bon dia avui , i encara penso que em tingut massa sort en aquestes últimes sortides, lo que ha pasat avui és normal.
    Amb aquet pelotón ja tenim cap de cursa i bici escombra, ja tocaba un grupet.
    Bueno xavals felicitats al de la crónica que te un curro!!!!! i ens veïem diumenge que ve, si las lessions i la neu de la pista de Montgarri ens deixan. jajajjjaja.

2. Ha estat tota una sortida, molta estona estirant la bici però ha valgut la pena. La crónica i les fotos ens fan gaudir més del bons moments que hem tingut. Ànim i fins la próxima.
    Sembla impossible que amb la bici pugues arribar a aquestos llocs tan ...xulos... ¡¡¡¡¡
    Per cert ara comença a ploure.''''

3. Dani, estudiat el calendari, que el proper diumenge no toca Montgarri, és d'aquí 15 dies i ja s'haurà fos una mica mes de neu, de totes formes proveeix la botiga de cadenes que en vindrem a comprar, perque a partir del planell Gran en trobarem segur. A més, m'han dit que s'hi han fet unes roderes que serà dificil de passar.

De la crònica lo mès curro ha estat escollir les fotos, perque n'hi havia de molt xules i com que erem molts s'havia de repartir el protagonisme, no?

Pel que fa a la sortida d'avui m'ho he passat molt be, el personal està molt en forma, i tot just éstem a l'abril!. ASi continuem així fem la Salau en 5 h.

4. Molt bones pedalaires!

Collons! A mi hem va tocar pedalar tot sol, de gent ja en vaig trobar però tots en contra direcciò. Es veu que feia menos pujada. El primer dia Beseit-Fredes uns collons de pujadors que hi ha per els ports que només és apta per a cabres monteses, que també en vaig veure. La veritat que va valer molt la pena, però una mica massa dura per començar la temporada. 850 de desnivell positiu, 33 km. i als pujadors agafat amb les dents a la potència i patrocinats per "esmeril", per que no parava d'esmolar.

El segon dia Beseit -Arnes, aixó son 28,5 km. de fals pla que m'encanta, és la típica pista per fer una contrarellotge de montanya, pjades baixades, trams plans ideal per fer encendre les cames . La recomano!

Jesulin. Ole! les currades que tens cada setmana a fer la crónica valen la pena. A veure si deixes la camara a algú i surts en alguna foto
    Aquest diumenge hem toca treballar, però el vinent ja vindre.

A pedalar!

5. Me cagon dena, que hi ha gent que s'està entrenant a soles, i no ets nomès tú Pepe, que també n'hi ha algun altre, el primer diumenge que sortiu amb el club ens fotreu un demarratge que ens deixareu clavats¡

Per cert, a veure si t'enteres que allí Arnes hi ha la via verda que és casi plana i et fots 80 km. sense patir tant.

(Ah, i a veure si hi poses algo al bloc de Girola¡)