Presentació

La finalitat del Club és fomentar la pràctica de l'esport del BTT a les Valls d'Àneu i donar a coneixer els racons i el camins de les nostres valls.

Per això, s'ha creat aquest bloc on s'anunciarà el calendari de sortides i les incidències.

Les sortides son obertes a tothom que tingui ganes de pedalar, no importa el nivell, ens reagruparem a llocs previstos prèviament perque tothom pugui anar al seu ritme.

Els menors de 18 anys han d'estar federats en ciclisme

Animeu-vos.

diumenge, 10 d’abril del 2011

Crònica sortida BTT 10-4-11 Esterri - Boren - Sorpe - Son - Planes - Jou - La Guingueta - Esterri

Avui hem hagut de fer la foto inicial 4 vegades, doncs cada cop anava arribant més gent. En total hem sortit 9, dels quals 5 encara no havien vingut aquest any¡. Total que hem sortit els clàssics: José Antonio, Dani, Marc i Jesús, i la primera sortida de David, Joan, Artur, Jordi i Jean Franco.

Pel nou carrer Major d'Esterri "assajant per la processó dels jueus:

La sortida ha anat molt per carretera, això si amb molta pujada, bo per fer cames i pulmons. El dia molt bo, fins hi tot massa calor, i en alguns trams el vent era bastant fort.

La pujada fins a Boren ha servit per fer el calentament, i desprès del reagrupament al pont, han començat les ostilitats durant la forta pujada cap a Sorpe, com va passar a la 1a. sortida el Dani ha tornar a donar l'esquena a tot el pilot.

Reagrupament a la cruïlla de Sorpe, i ràpida baixada per carretera fins la carretera de Son.

Desprès de la pujada a Son, també per carretera (avui ens oblidem del Calvari...) parada a Son per agafar aigua i nou reagrupament.

Encara queda la darrera pujada del dia  a les Planes, curta però amb fortes rampes.

L'Artur exprimint a tope el "platet" desprès d'estar mesos lesionat. Es trobava a faltar¡

El David pujant com si res..

Jordi i Jean Franco, el master i el junior, bones incorporacions al pilot.

I a les Planes de Son s'caba la pujada, i fem la baixada per la pista, i per començar toque remullada als riuets.

Però sempre hi ha qui no es vol mullar:

Unaltre cop a Son , i carretera i pista fins a Jou. Aquí comença la baixada gairebé inèdita per tots nosaltres, de Jou a la Guingueta pel camí vell, el GR-11.

Nomès començar fem una petita "montonera" 4 ciclistes al terra, amb poques conseqüències. El que fa la foto, que no es veu, també ha caigut:

La baixada és força dura, el segon tram hi ha molta pedra solta, corbes molt tancades i cal baixar amb precaució. Finalment sense més ensurts arribem a la Guingueta sans i estalvis.

A la Guingueta reagrupament, i es pren de nou la decisió de no tornar per Escalarre (com la setmana passada) si no tornar per carretera i tenir mes temps per esmorzar.

Parte de Guerra del dia:

- Una caiguda de 4 persones amb conseqüències molt lleus, nomès les esgarrançades de la baralla amb un esbarser:
 - Un plat gran torçut.
 - Un culotte estripat per mala qualitat o per massa volum del ciclista
 - Cap punxasso (miracle¡)

La distància total ha estat de 30 km. , 800 m. de desnivell +, i 2h 30 min.

Companys que no han pogut venir avui, van fer ahir la mateixa sortida.

1. Dani, ja veig que no perds el temps, a veure si despres de setmana santa puc pujar i sortim a fer una d'aquestes rutes tan guapes que esteu fent i hem trec una miqueta del tintorro que tinc al cos.
    Quan estigui a cat t'aviso.
    Una abracada, nos vemos pisha.

2. Molt bon talante les noves incorporacions en dos sortides estan donat guerra, tenen tots tipillo de Pantani, tenen poc pes, jajajaja ,aixó promet, i pel lesionat de llarga durada espero que hagi tingut bones sensacions. Pels clàssics, si continuem aixi acabarem tots com el culotte del presi, trencats, pero contents.
    Sort, pel gran dia i per que no em tingut cap incidencia en la última baixada.
    Bueno, salutacions al cróniques que s´ho curra molt, i ens veiem a Diumenge.
    Salut a tots.

3. Collons hem foteu una enveja, vatres pedalar que pedalar i jo anar fent guardies. Bueno la setmana que ve ja hem podeu esperar perque penso vindre encara que caigui el mar amb una gota. Aviso que jo vindre de bici escombra perque hem sembla que neu molt forts i jo tinc que fer callo!
    Au! Fins diumenge que ve, que a mi ja hem fot mal el cul!

4. Ei, un advertiment, entreneu força que s'estan fent socis del Club gent molt canyera, i els diumenges haurem de donar la talla.

Mes a mes si aquest diumenge venen els de Rialp/Sort els de les Valls d'Àneu haurem de deixar el pavelló alt¡