Presentació

La finalitat del Club és fomentar la pràctica de l'esport del BTT a les Valls d'Àneu i donar a coneixer els racons i el camins de les nostres valls.

Per això, s'ha creat aquest bloc on s'anunciarà el calendari de sortides i les incidències.

Les sortides son obertes a tothom que tingui ganes de pedalar, no importa el nivell, ens reagruparem a llocs previstos prèviament perque tothom pugui anar al seu ritme.

Els menors de 18 anys han d'estar federats en ciclisme

Animeu-vos.

diumenge, 17 d’abril del 2011

Crònica sortida BTT 17 d'abril. Esterri - Montgarri i tornada

Sortida llarga i dura la que tocava avui: pujada a Montgarri, i encara estem a mitjans d'abril¡

El grup ha anat una mica desgavellat, a la sortida nomès erem 6, Tol, José Antonio, Jesús, i 3 noves incorporacions: Josep Maria, David i Ion . Aquests 2 ultims anàven de camuflatge, portaven l'equipació de Tremp, suposo que pensaven que els Aneuencs no rebriem be als de Sort¡

El grup s'ha anat fent mes gran i a Boren s'han afegit Jordi, que ha pujat per Sorpe des de Valencia i David que se li han apegat els llençols, a Isil s'ha afegit Joan, i a Perosa ens ha agafat el Dani (sortint d'Isil) que tenia un "trabajillo" a primera hora. Total 10, nou recor, i el dissabte van fer la sortida l'Eva, Ramon i Robert.

No sabem on s'ha quedat Pepe, que tenia pensat venir, però cada cop se li acumula més feina.

Matí fresquet, que ens ha fet pedalejar mes depressa i amb bon ritme ens hem plantat a Alós. Aquí reagrupament i a continuar pujant.

Al Fornet ens han deixat els dos dels kilowats, no hi havia cobertura de mòbil, i sembla que tenen les Pelton una mica revolucionades i no se'n fiaven....

El grup ha continuat cap a Perosa i allí hem pogut veure lo malament que ha quedat la pista aquest hivern, el pas de vehicles hi han fet grans roderes, ara està pitxor que mai, tant be que havia quedat a la tardor¡ A la baixada caldrà vigilar de que no se'ns encarrili la bici.

Propera parada Perosa, i de nou reagrupament de la tropa.

De nou arrancada queden 10 km.

I ràpidament se'ns enganxa Dani que ha fet la pujada en solitari a tota pastilla.

El que no surt mai a les fotos rentant la bici al barranc de l'Escurra.

i Jordi

De Perosa cap a Montgarri la pista no ha quedat tant malament, hi havia una mica de fang, i petits trams amb gel.

I ja el darrer pujador al poble de Montgarri d'abaix, Ion amb una de les seves arrencades brutals a les pujades

I David, exprimint les darreres forces

Ja es veu l'esglesia de Montgarri

I arribada a Mongarri, 2 h 33', el grup d'ahir van fer 2h 22' (amb l'aire a favor?)

Hem fet una llarga aturada per esmorçar i descansar. Els peus xops dels barrancs que hem creuat i amb bastant fred.

I de nou tornar a pedalejar cap a Esterri, aqui ens ha deixat el Josep Maria que continuava fins a Beret.

La baixada de Montgarri té trampa, doncs cal pedalejar tota l'estona, i hi ha unes rampetes de pujada que com ja t'agafen tou....

Finalment Jordi ens ha deixat a Boren, i encara li ha quedat de postre pujar a Sorpe i baixar a cap a Valencia, i la resta hem continuat fins Esterri.

Parte de Guerra del dia:

- Una estarrossada en un tram amb gel, amb conseqüències molt lleus, nomès rascades.
- Un punxasso.

En total 62 km , 1015 m. de desnivell positiu i hem tardat 4h 50' (comptant 35' d'esmorzar a Montgarri).

1. Aquet pelotón amb 10 va en expansió, inclòs noves incorporacions intercomarcalsss, que per cert es nota que per la plana del pallars poden entrenar tot l´hivern. Per lo demes, un dia molt xulo i molt bon ambient. Segurament el pelotón eléctric han fet una sortida de 60km amb cobertura de movil.jajajaaj, que ja ens coneixem.
    Bueno, xavals ens veïem diumenge. Ahhhhhhhhhh, a veure si el grup del dissabte ens brinda una sortida conjunta el diumenge que be, per lo que veig estan en millors temps que el grup del diumenge.

2. gran dia, i bona companyia, aneu molt forts aqui a esterri, pero segur que hi tornarem!!

3. Bueno!!! Veig que us puc deixar sols.... M'hague's agradat venir, però no he pogut. Al final he pujat, però molt tard. Jesus, ja he agafat la bici, merci per portar-la!!

4. Als de Sort, vos deixarem tornar a sortir amb nosaltres si us continueu portant be i no abuseu de nosaltres.

Marc, no t'hem posat falta perque pensavom que no hi eres, ara ja la tens posada..

Per cert, ja soc el pichichi de les caigudes, i de punxades ,que feia temps que no en tenia, també ja he tornat a començar, i segur que aviat serè pichichi també.

5. Molt bones familia!

Res, que al final no vaig poder venir, se me va fer una mica massa tard, i com que ser que me tocava, fer-ho sol tot l'estona, m'en vaig anar a caminar amb la Moni, a fer una passejadeta amb la panxuda.

Bé, per aixó de les punxades heu de fer com jo, que nomès m'hi falta una estampeta de la verge de Lourdes per no punxar, aixó si pesen més les rodes que tota la bici.

Haver si la setmana quie ve no falto, i vinc a fer-vos companyia, el meu tiet ja ha tert més vaques de la cort i ja no li faré falta.