Presentació

La finalitat del Club és fomentar la pràctica de l'esport del BTT a les Valls d'Àneu i donar a coneixer els racons i el camins de les nostres valls.

Per això, s'ha creat aquest bloc on s'anunciarà el calendari de sortides i les incidències.

Les sortides son obertes a tothom que tingui ganes de pedalar, no importa el nivell, ens reagruparem a llocs previstos prèviament perque tothom pugui anar al seu ritme.

Els menors de 18 anys han d'estar federats en ciclisme

Animeu-vos.

dimarts, 20 de setembre del 2011

Crònica de la Trempedalada 2011

El CEA Valls d'Àneu arrasa a la Trempedalada 2011¡

Be potser no n'hi ha per tant, però hem fet un paper molt digne. L'Àngels ha quedat primera fèmina als 55 km. Jordi 2on. en la seva categoria als 38 km. I ens hem emportat 2 de 4 trofeus:

- Al corredor més veterà pel Jordi
  - Al Club mes ben parit, (o al club més llunyà)

Finalment hem baixat a Tremp 6 companys/a Ângels, Jordi, Dani, Ramon, Tol i Jesús. José Antonio i David que també estaven apuntats han tinguts contratemps de darrera hora i no han pogut baixar.

Haviem quedat a les 6'30 h i estava plovent. Jordi ha baixat de València amb la bici nova i sense llum¡ i la resta hem anat arribant i carregant les bicis al remolc. La veritat és que entre l'equipament, la "frego" i el remolc fotem goi.

Baixem amb nervis perque les noticies son que la pedalada és duríssima, Dani i Artur hi van anar l'any passat i les van passar canutes. Més a més, si ha plogut gaire a Tremp l'argila ens pot fotre la punyeta.

Arribem a Tremp, agafem els dorsals, i preparats per sortir. Quedem una mica sorpresos perque no hi ha massa participants, 1 centenar, però cal tenir en compte que a la Val d'Aran fan l'Aranbike, i ha copa Catalana a Calaf, on tenim al Cristian com a representant, duathlons, Matxecots a Rialp....

Arriba l'hora de la veritat i comencem a pedalar, que és al que hem baixat. La pedalada ha estat fantàstica, km. i km. de pistes i camins, sempre amon i avall, molt bones vistes, llargues trialeres de baixada i de puiada. El temps ens ha ajudat, havia plogut una mica però no el suficient per fer un fangissal, i no hem vist el sol. Amb la calor de 2 dies abans suposo que se'ns hauria fet molt mes dur.

Al final el Ramon ha confirmat la increible progressió que porta, ha arribat el 13è de la general i  ha tardat 3h 39', i la gran noticia 11' menys que el Dani¡¡ De totes formes hi ha dubtes amb un bidó amb un producte molt vermell que no se sap ben be que ere.... Cal remarcar que no han fet control anti-doping.

La resta, resultats més que dignes, i això que no teniem als craks, que sino ja hauiem parlat de qui hauria estat el guanyador absolut¡

I desprès de la dutxa, una nota més de qualitat de l'organització, un llarg i reconstituent massatge a les cames, que ens han deixat com a nous.

Dinar molt divertit al restaurant i l'entrega de premis.

La pujada cap a Esterri comentant les anècdotes del dia.

En resum, una gran experiència, una cursa molt ben organitzada, un 10 per l'U. Ciclista Tremp i un 10 per l'itinerari.

I el Christian que va anar a la Copa Catalana de BTT a Calaf, això ja son paraules majors¡

1. Celebre que us hagi agradat. Corredors un centenar... ja és el que ens toca a Tremp... hem fet de tot per a que vingui més gent: canviar data, fer-lo més dur, fer mes trialera, ... i sempre venen els mateixos. LA competencia i la llunyania fan que ens toquin entre 100 i 120 ciclistes. Ens conformem que els que vinguin acabin satisfets de pedalar pel Pallars!
    A veure si n'organitzem alguna de plegats!
    Parlem!

2. Ei, penso que el millor és el bon ambient que tenim, que ens ho vàrem passar molt bé,i que ningú va pendre mal. Bueno, i que sempre m'espereu !!!! Fins a la propera ;-)