Presentació

La finalitat del Club és fomentar la pràctica de l'esport del BTT a les Valls d'Àneu i donar a coneixer els racons i el camins de les nostres valls.

Per això, s'ha creat aquest bloc on s'anunciarà el calendari de sortides i les incidències.

Les sortides son obertes a tothom que tingui ganes de pedalar, no importa el nivell, ens reagruparem a llocs previstos prèviament perque tothom pugui anar al seu ritme.

Els menors de 18 anys han d'estar federats en ciclisme

Animeu-vos.

dijous, 24 de març del 2011

Sortida diumenge 27 de març- Cerbi i Llavorre

El diumenge farem la segona sortida de les proposades al calendari

Quedem a les 8h 30’ a la botiga del Dani.

També és una sortida curta, però amb mes pujada.

Pujarem cap a Unarre, i seguirem per carretera fins la pista de la Gola. D'aquí anirem a Cerbi passant per la presa i el canal. La baixada cap a Unarre serà pel camí que va per la dreta del barranc. És un camí molt divertit i no molt difícil.

D'Unarre pujarem per carretera cap a Burgo i Llavorre. A Llavorre tornem a baixar per carretera fins a Burgo i desprès pel camí vell per sortir a Escalarre. Aquest camí té més dificultat que l'anterior, a veure qui el fa sense posar peu a terra¡.

Només surten 24 quilòmetres, en funció de com estiguin els ànims de la tropa podem anar cap a Esterri o anar a donar el tomb cap  a la Guingueta i allargar 7 km més, ara plans.

En total 660 m. de pujada per continuar fent cames i dos trams de trialeres divertides.

Animeu-vos¡

1. Jesulin tens més rollo que el Calleja, a qui vos vendre la moto de na a peladar el diumenge al matí.
    No veus que només hi serem es carallots de sempre.
    Ah! Espereume si tardo que tinc que na a donar menjar as cabres, i ribaré justet.
    Per cert lo de Girola é perque tinc lo del blog de la granja. Si el voleu veure entreu a http://Girola.Explotació cabra pirenaica.blogspot.com

Au!

2. Pepe, que has posat malament l'adreça és http://girolacabrapirenaica.blogspot.com/ , ja me tens de fan del teu bloc, me semble que tindrà mes audiencia que el Veterinaris de TV3.

Fes lo favor de penjar les fotos de tots els cabrits¡

Diumenge, tranqui que t'esperem, pero poc que tu baixant de Valencia ja acalentes.

Hem de posar una mica de salsa al blog a veure si poc a poc es va animant algú, que això de pedalar és sa.

Me'n vai a llegir el bloc de les cabres¡

3. Aquesta ruta pinta molt bé. Jo no podré venir, la canalla tenen l'últim dia d'esqui.
    Espero que poseu el peu, cuidadin¡¡¡¡ amb aquesta baixada.

4. Ja soc aqui!!!!!!!!!!!!!!!!!!, en breu resurguiré de les meves cendres.
    Guardeu-me lloc en el peloton de cua, que me han dit que n´hi ha un calendari del club no publicat entre semana que solsament el manegen els "gurus" del club.

5. Cervi es lo poble més alt d'els Valls d'Àneu.?
    Hi he anat aquesta tarde, i seguin els indicadors per anar cap a Unarre mai perdut, he anat fins a la baixada del aigua de Unarre; un cop alli avall.¡¡¡¡ Moll, sol i perdut.